Wednesday, November 26, 2008

Kisah Aku Pada Pukul 7 mlm...

hahahaha...

Erm...cmne ek aku nk citer... psl kisah aku pd kul 7 mlm....heee Aku lakukn rutin harian ni pada pukul 7 mlm bermula ari isnin lalu... aktiviti aku ni sbnrnye mendekatkn diri aku pada yg Esa iaitu mengaji Al-Quran...heee aku secara jujurnye la aku agak slow skit dlm mengaji...huuu maklumla kecik2 dulu asyik ponteng je kelas fardhu ain...hahaha... padan muka aku la...hee besar2 br rs nk ngaji blik semula...hee aku xkisah ape korg nk kate tp aku rs aku ni dah cukup besar dan sepatutnye dah lancar membace tp...huhuhu... sbb bagi aku kalo aku xbagus dlm bidang ni cmne aku nk jd ketua keluarga... ceh... bermotivasi diri plak aku ni...heee aku mengaji di umah nenek aku yg xjauh dr umah aku...hee ustaz yg ajar aku pun sempoi... muda beb ustaz aku skrg...hee so die phm la skit2 jiwa muda nie...hee tepat lepas maghrib die dtg kt umah nenek aku... nk x nk aku kena terpacak kt umah nenek aku awal lg la... so ape yg aku nk ckp...bg aku, hidup ni kalo ade mase keemasan tu rebut la... hee0000 <<------- berfalsafah skit

k semua Muda Mudi...

p/s: Ini bkn syarahan ke ceramah ke... ini semua pendapat aku...heee


idup muda mudi.....