Sunday, November 23, 2008

Cerita kosong atau dikala bosan...

hahahaha...

Cerita ni aku dpt dr kawan aku ms aku lepak td... :) <<--- ntah cmne tibe2 member aku nk bercerita...aku pun xtao...heeee

Cerita bermula cmni... pada suatu ptg, ada dua org pesakit gile yg lari dari tanjung rambutan... sorg bernama ali sorg lg bakar... setelah penat mereka lari dr tanjung rambutan mereka terjumpa la satu umah kosong yg ckp cantik n indah... siap tersedia plak swimming pool... ali mmg cukup pandai berenang tp si bakar plak xpandai berenang langsung... tibe2 si bakar yg xpandai berenang ni terjun dlm pool tersebut akibat dah kepanasan... slps itu, tibe2 si bakar ni plak dah lemas... setelah ali menyedari member die lemas die pun terjun selamatkn si bakar nie... setelah ssh payah ali mengayuh akhirnye dpt jgk die selamatkan si bakar tu... setelah peristiwa itu berlaku ali telah mengambil keputusan utk blik semula ke tanjung rmbutan... ali kesian tgk si bakar ni kebasahan die membawak si bakar blik semula ke tanjung rambutan n siap bwk naikke bilik nye...
keesokan hari nye, seorg doktor dtg dkt si ali n bersuara "ali aku ade 2 berita utk ko??" smbg doktor tu lagi "ko nk dgr berita baik ke buruk dulu??" ali pun jwb " sy nk dgr berita baik la dulu doktor" doktor tu pun jwb "berita baiknya wak dah boleh kuar dr tanjung rambutan, sbb wak da dpt berfikir secara rasional kerana telah menyelamatkan bakar dari lemas..." smbg doktor tu lg "berita buruk plak, bakar telah meninggal dunia selepas kamu selamatkannye akibat mengantung diri dlm bilik" dgn pantas si ali menjawab "die xgantung diri doktor..." "smlm sy kesian tgk die kesejukan jd sy sidai la die dulu kt siling...nanti pagi ni die kering la" doktor terus pitam n then mmg kompem si ali xdpt kuar dr tanjung rambutan...hahhahaha

sekian sahaja cerita... kalo suke kite bercerita lg...
nway thank la kt kwn aku tu krn bg cerita yg sgt menghumorkn...hahahahha

k lah

idup muda mudi....

3 comments:

ielamorry.om said...

ahahaha... ;P

klaka2...
hiks.

Faiz said...

hahaha...
thanks

karim rambo said...

kah kah kah. memang lawak siol!