Tuesday, December 9, 2008

Kisah Di Hari Raya Aidiladha..



hahahaha...

Raye haji tahun ni xmeriah sgt sbb family aku xdek sorg pun yg korban lembu...hee tp bleh tahan la sibuk...sibuk ngan jemputan rumah sedara..hahahhaa ape lagi perut bodoh aku ni suke la...hahaha... semua berasaskn daging...heee maklum la...raya korban..hee

Pagi...

1) Sembahyang raye...heee (walaopun dtg da lmbt...hee)

2) Berehat Kejap lepas smbyg raye...( minum2 air kt umh dulu...)

3) Pergi umah nenek belah ibu aku...heee mkn nasi kerabu beb...hahahaha sedap la siot...heee
mkn2, borak2 n layan2 sepupu aku yg bdk2 nie...hee

Nenek aku ngan bonda aku
(Umah Nenek aku)





4) Pastu aku tertdo kt umah nenek aku td...hahhaha itu plg penting...heee

Tgh Hari...

1) Pergi umah arwah nenek belah ayah aku plak...hee pakcik2 aku, makcik2 aku n sepupu aku...heehehe

2) smpi jek umah tu...aku smbg tdo blik..hahhahaha umah org pun aku tdo lg...hahahaha

3) Bgn2 parent aku suh g mkn...hehhehe ape lg...suke la perut bodoh ni...heeee

Ptg...

1) Blik Umah...heehehe

2) Smbg tdo plak...hahahhaha pergh layan baik nye wei...hee

3) bgn kejap sbb kazen aku dtg...lyn2 punye layan aku ttdo blik...hahahhaha

4) bgn2 kazen aku da blik...hehehe cian die...xterlyn sbb ngantok...

5) mandi2 siap nk g mkn umah makcik aku... kate nye ade wak mkn2....heheheh perut aku suke la...heee

6) smpi umah makcik aku...hehehe aku duk n pastu di suh mkn...hahahha ade kuzee ayam, gulai kari n roti jale...hahhaha pergh...mmg masuk la...hehehehe

7) da kenyang blik la umah..hee

Mlm...

1) kitorg siap2 sbb makcik aku yg tnggl kt umah arwah nenek aku wat mkn...heee

2)Mkn lagi...hahahha

3) lepas isyak kitorg gerak...heee

4) Smpi2 tgk kazen n pakcik aku ngah satay...hehehhe fulamak...heeee

5) Usha dekat2 bkn je satay tp skali ngan daging bakar...fresh dr ladang...hahhaha

6) Naik atas pastu ade sup tlg...pergh...hehehhe berbahagia la perut aku mlm ni..hahhaha

7) Lepas mkn2 borak2 plak...hehehhe

8) blik umah..hehehhe

inilah aktivitiku di Hari Raya AidilAdha yg pertame..hehehehe yg bestnye... setiap waktu mkn je kerje aku ari tu...hahahaha tdo pun bleh tahan jgk...hehehe

k lah

Selamat Hari Raya Aidil Adha...

Idup Muda Mudi...

No comments: