Sunday, February 14, 2010

i LOVE my Kampung....

Hahaha...

Kota Bharu kelantan...di mana aku dilahirkan...heehe aku rase best gler blik kampung..hehe biarlah ape org ckp kota bharu ni mcm2 tp aku still ckp kelantan n terutamanya Kota Bharu ade satu tmpat yg menarik...hehehe

Hari pertama aku di kampung... walaopun perjalanan nk blik kg nie sgt jauh tp bler blik rase mcm dekat...hehehe sesampainya aku dirumah aku g mkn kt umah makcik aku...makan laksa n laksam Kelantan...best2..hehe. Mlm plak aku g kuar lepak kdai membe aku... pergh layan bler jmpa kwn2 yg lame xjmpa...heehe dgr citer kwn2 yg dah berjaya aku rase mcm bangga... membe aku just wat shisha kt kota bharu nie...satu shisha harga rm12 n rm14 utk sebotol...smlm aku cek buku die jualan diorg sale diorg hari2 lebih dr 25 botol sehari... smlm sahaja 40 botol lebih...masuk dowh...hehehe sungguh gembira ati bler tgk muka membe aku tersenyum lebar...hehe mmg la xdpt nk kalahkan sale jualan kdai arab kt kl yg mengcecah 200 botol kalo weekend tp atleast kt kelantan dpt wat sale cmtu cukup berbaloi la...hehe

Hari kedua...aku bgn tengah hari sbb cover tdo sblm ni xcukup tdo... hehe bgn2 jek aku n parent g umah tunang abng aku sbb g set date diorg kahwin... nampaknya bln 6 ni aku kene cuti lebih seminggu sbb nk tlg wat preparation abg aku nk kahwin..hehe akad nikah 3.6.10 mlm pastu sanding 5.6.10 n then menyambut menantu 8.6.10...huhuhu xsangka abg aku dah nak kahwin..hehee tahniah la...heee

ok lah nie setakat ni jelah dulu..hehe
t ape2 aku updated lg...hehehe

No comments: