Tuesday, September 15, 2009

SELAMAT HARI RAYA



hahaha RAYA!!! RAYA



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2009
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Semoga lebaran kali ini memberi sejuta kenangan yg indah... Semoga juga lebaran kali ini adalah lebaran menjadi lebaran yg dinantikan..
Aku Susun 10 Jari mohon ampun dan maaf kepada:
  • Blog aku sbb da lame xupdate....hehehe
  • Bonda n Ayahanda sy kerana byk buat slh kt blkg2...hehehe
  • Abg aku sbb byk mintak duit...heheh termasuk duit baju raya aku...hahaha
  • My Gurl sbb byk buat hal, buat sakit ati n such... Saya xsengaje bkn maksud utk buat saudari terluke...
  • Kawan2 aku semua la sbb aku ni jenis yg cari mslh....hahaha kawan2 aku dari Kelantan, Batch Diploma Melaka, Batch Degree Shah Alam, n Kwn2 Kawasan Umah Sewa aku... iaitu bdk2 yg lepak re_done( Mede mun kene byr kt aku sbb promote kdai mun)...
  • Semua la... yang jmpe secara tersirat atau tersurat... yg jmpe secara terperasan atao xperasan

Dengan ucapan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Maaf Zahir Batin







Ikhlas dari,
Ahmad Faiz Bin Azmin
(Bob) @ (Tacap)
2009...

1 comment:

ielamorry.om said...

selamat hari raya tacap.

hoho.

prepare duit raya. nak dtg kelantan ni. HAHAHAHAAH